نوشته شده توسط : مسعود

 

دانلود رایگان بازی گنج Hoard


 

نام بازی: Hoard


پلتفورم : pc


ژانر:اکشن - استراتژی


سال انتشار: 2011


نوع  فایل :کامل


زبان: English


فرمت ایمیج: ISO


ناشر: Big Sandwich Games.Inc


حمایت توسط : Big Sandwich Games


درجه بندی سنی : -


قابلیت آنلاین:نامشخص



Hoard یک بازی استراتژی متمایل به اکشن میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Big Sandwich Games.Inc منتشر و توسط Big Sandwich Games ساخته و حمایت شد.در ادامه نقدی کوتاه از بازی داریم .داستان بازی : شما در حالت یک اژدها و در نقش یک فرمانده روستاییان را می ترسانید !قلعه ها را می سوزانید! طلا و جواهر ها را ذخیره می کنید ! شاهزاده می دزدید !غنایم جنگی را ذخیره میکنید ! تا بتوانید بازی را پی ببرید.گوشه های دیگر از این بازی رقابت با بقیه فرمانده ها در جنگ های چند نفره حماسی میباشد.هدف شما بسیار ساده است و در حین حال سخت و چالش انگیز میباشد: تلاش برای ساخت بزرگترین انبار طلا و جواهرات !!! در این بازی هر عملی یک عکس العمل دارد.توجه کنید گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و با توجه به حجم کم بازی فوق العاده میباشد!!!در صفحه مانیتور سمت چپ بالا مشخصات - اهداف و ... مشخص شده است.قرار گیری دوربین بازی بسیار مناسب میباشد.


دانلود بازی Hoard به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود



بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای 195 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید

قابلیت های کلیدی نرم افزار Angry Birds:
- دارای 195 مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و ...

دانلود در ادامه ی مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://up.vatandownload.com/images/6jbkpzfxecpqenv9uc7t.jpg

نسخه کامل بازی فوق العاده زیبای Crysis 2 2011 PC

دانلود با لینک مستقیم . به همراه آپدیت 1 و 2 این بازی -

به همراه کرک تست شده .( بخش ویژه وطن دانلود )

پس از مدتها انتظار سر انجام بازی پر طرفدار و زیبای Crysis 2 که چندی پیش نسخه بتا آن برای PC منتشر شد و مشکلات زیادی به همراه داشت. هم اکنون نسخه کامل و معتبر این بازی مخصوص PC را میتوانید به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کنید. خط داستانی بازی رایانه ای CRYSIS 2 در حدود ۳ سال پس از حوادث تا قسمت اول و در سال ۲۰۲۳ میلادی اتفاق خواهد افتاد. بعد از فعال شدن موجودات فضایی و حمله آنان به ارتش آمریکا در یکی از جزایر بزرگ فیلیپین در شماره اول ، حال آنان حملات خود را در CRYSIS 2 بسیار گسترش داده اند و به شبه جزیره منهتن از توابع شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا رسیده‌اند. حال ارتش تمام کشور‌های جهان به حالت آماده باش و یا در حال جنگ با این موجودات هستند و شما در نقش یک سرباز ویژه ی آمریکایی باید در شهر بزرگ نیویورک با این موجودات فضای به جنگ بپردازید.
 


Crysis II minimum system requirements

* Operating system: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
* Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
* Memory: 2Gb (Vista requires 3Gb)
* Hard disk space: 9Gb
* Video: NVidia 8800GT with 512Mb RAM, ATI 3850HD with 512Mb RAM, or better
* Sound: DirectX Compatible Sound Card
* DirectX: 9.0c



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی اکشن , بازی ماجرایی , بازی گوناگون , بخش ویژه وطن دانلود , دانلود بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

دانلود رایگان بازی ArmA 2 Reinforcements

 

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود



نام بازی: ArmA 2 - Reinforcements (2011/PC/RePack by Fenixx)
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: April 5, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English & Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: E-Frontier
مدت زمان نصب بازی :23 الی 25 دقیقه
کرک: اتوماتیک
زبان صوتی بازی :انگلیسی
حمایت توسط : Bohemia Int.
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ArmA 2 - Reinforcements نام یک بازی فوق العاده جذاب و زیبا میباشد که نتیجه بیش از 10 سال تجربه ساخت بازی در سبک اکشن  میباشد.این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی E-Frontier منتشر و توسط Bohemia Int ساخته و حمایت شد.همه شما میدانید که نسخه های قبلی این بازی توانست گیمر های مختلف با هر سبکی و دیدگاهی  به سمت خود بکشان.این بازی در نوع خود بی نظیر میباشد.این بازی شما را در قلب یک بازی شبیه سازی قرن اخیر میبرد که تا کنون شبیه آن را در هیچ کجا ندیده اید. تکنولوژی cutting edge - گستردگی - جزئیات دقیق محیطی با گرافیک فوق العاده و اطلاعات دقیق جغرافیایی و وسایل نقیله اصل شما را در این بازی همراهی میکنند.شما گیمر محترم می توانید این بازی را به صورت جدا یا به صورت ترکیبی با نسخه اصلی بازی Arma 2 بازی کنید.در این بازی بیش از 50 نفر به صورت همزمان میتوانند بازی کنند که یکی از ویژگی های این باز میباشد. ویژگی های بازی :
سلاح ها و وسایل نقیله منحصر به فرد : پیش برد مراحل به همراه تعدادیی زیادی سلاح های پیشرفته و بریتانیایی میباشد.
-بهبود موتور گرافیکی بازی : تمام وسایل نقلیه توسط گیمر در محیط بازی تعمیر میشوند !!! توپخانه ها و ... به طور تمام در اختیار شما میباشد و با فرمان شما شلیک آغاز میشود.
- مناطق جدید و ناشناخته و مد مولتی خیره کننده بازی
بازی ArmA 2 - Reinforcements در کل یک بازی ای میباشد که میتواند انتظارات یک گیمر را برآورد کند و یک بازی مطابق با استاندارد های سال 2011 میباشد که گرافیک خیره کننده آن یک ویژگی بارز آن میباشد که در بدو ورود به بازی متوجه آن میشوید.



دانلود رایگان بازی  به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

James Bond 007: Blood Stone جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS,  و  Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست.  این نسخه از بازی در واقع بیست وسومین شماره سری بازی های جیمز باند می باشد و دنباله ای مستقیم بر هیچ نسخه دیگری نمی باشد، بلکه اولین شماره پس از GoldenEye: Rogue Agent می باشد که داستانی اصلی و نوشته شده توسط نویسنده واقعی ماجراهای مامور ۰۰۷ دارا می باشد. بازی بصورت شلیک کننده سوم شخص با عناصری همچون نبردهای تن به تن و صحنه های تعقیب و گریز درحین رانندگی می باشد، همچنین Blood Stone سیستم تمرکز برروی هدف منحصربفردی را ارائه نموده است که به بازی کنندگان اجازه می دهد برروی هدف های خود برای از پای درآوردن بوسیله حملات ضربه ای قفل کنند، که البته خیلی شبیه به قابلیت “Mark and Execute” در بازی Splinter Cell Conviction می باشد.

دانلود در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1081
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

 

Call of Duty: Black Ops هفتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Treyarch ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است. این نسخه از بازی بر خلاف نسخه World At War که توسط همین استودیوی بازی سازی ساخته شده بود، دیگر در حال و هوای جنگ جهانی نیست بلکه گفته می شود در مقاطع زمانی مختلف از زمان جنگ ویتنام گرفته تا جنگ های مدرن امروزی و در مناطقی همچون ویتنام، کوبا و … رخ می دهد و بطور کلی داستان آن در سالهای میانی ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ رخ می دهند! وقایع بازی در طول جنگ سرد و در مناطق مختلفی از جهان نظیر ویتنام، کوبا و کوهستان‌های برفی روسیه بوقوع می‌پیوندد. شما عضو گروه Studies and Observation Group) SOG) هستید که زیر نظر CIA فعالیت می‌کند، گروهی که اهداف خاصی را در مناطق جنگی دنبال می‌کند. اتفاقات این نسخه نیز از دید چند کارکتر روایت می‌شود. بنابر گفته استودیوی سازنده بازی، Black Ops بسیار عظیم تر از نسخه Modern Warfare 2 سری ندای وظیفه که بدون شک بهترین عنوان سری خود تاکنون بوده است می باشد وتفاوت میان World At War و Black Ops همانند تفاوت میان نسخه های Call of Duty 2 و  Call of Duty 4: Modern Warfare بود!

Call of Duty: Black Ops شما را به اعماق خطوط دشمن در دنیای عملیات های فوق سری در نقش عضوی از واحد نیروهای ویژه زبده و کارپشته که در نبردهای مخفیانه، عملیات های محرمانه و سری، و درگیری های آتشین و مرگبار در سرتاسر جهان می برد. با دسترسی داشتن به سلاح های انفجاری متعدد و تجهیزات پیشرفته نظامی، عملیات های شما تعادل و موازنه را در حین خطرناکترین برهه زمانی که بشر تاکنون به خود دیده است برقرار خواهید نمود. این بازی شامل ۱۳ مرحله در بخش بازی تک نفره خواهد بود، ونیز یک بازی انتخابی Co-op اختصاصی باقابلیت بازی تا سقف چهار نفر با مرحلی متفاوت از مراحل بازی انتخابی بخش تک نفره ارائه می نماید، همچنین بار دیگر چهار نقشه بخش زامبی های نسخه World at War نیز به عنوان بخشی از ویرایش های Prestige  و  Hardenedبه آن افزوده شده اند، همچنین حالت Split screen برای بخش چندنفره بازی نیز در نظر گرفته شده است.

 

دانلود در ادامه ی مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-9/Assassin%27s-Creed.jpg

 

بازی در سال 1191 میلادی (زمان رخ دادن سومین جنگ های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان) و در منطقه ای بین امپراطوری LionHeart-King Richard (ریچارد شیردل) و دیوارهای اورشلیم رخ می دهد. Assassin در لغت به معنای آدمکش است اما نام بازی از معنای آدم کش گرفته نشده است. بازی داستان‌های گروه حشاشین را روایت می‌کند. حشاشین نام گروهی از مسلمانان شجاع است که می خواهند با به قتل رساندن سران اصلی جنگ به این جنگ پایان دهند، خصوصیت بارز افراد این گروه این است که برای اثبات وفاداری خود یک انگشتشان را قطع کرده و به جای آن خنجری قرار می دهند که بسیار کار آمد است. در حال حاضر سینان (Sinan) فرمانده اصلی این گروه است و قصد دارد با کشتن نه فرد که عامل اصلی ایجاد این جنگ خونین هستند به جنگ پایان دهد و دنیا را در صلح و صفا ببیند. برای این کار او الطیر( معنای فارسی: شاهین پرنده) را مامور می کند و الطیر نیز که به دنبال کسب شهرت است این ماموریت مهم را قبول می کند. البته دیگر اعضای این گروه نیز در این راه الطیر را همراهی می کنند. Jaye Ramond در مصاحبه خود اعلام کرده است که این گروه تنها نام قاتلین مسلمان را به دوش می کشند و دارای عقاید خاص خود هستند.

این کتاب شامل 208 صفحه می باشد که در 40 صفحه به بررسی ویژگی های مختلف بازی پرداخته است.مراحل اجرای و طراحی بازی و عکس های پشت صحنه بازی و گالری کاملی از صحنه های جالب بازی پرداخته است.در 40 صفحه هم به بررسی شیوه های ادامه بازی و نقشه راه بازی و تمام فعالیت های اختیاری بازی پرداخته است.لیست ارائه کرده است که به تجزیه و تحلیل  دشمنان ، سلاح ، تجهیزات ، حرکت ،دستاوردها و غنائم بازی پرداخته است.در آخر هم چندین پوستر زیبا از بازی ارائه کرده است.داستانی که ارائه شده است و شیوه های که بیان شده است همه کنسول های بازی رو پوشش می دهد.

 

دانلود بازی در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

April 01, 2011 | Developer: Maddox Games 1C Company | Publisher: Ubisoft | PC | English | ISO | 4.37 GB
Genre: Action (Shooter) / 3D / 1st Person

http://up.vatandownload.com/images/ed26fpf5n7156ubkv734.jpg

 


 ورژن دوم - انتشار : April 01, 2011

بازی IL-2 Sturmovik : Cliffs of Dover ، دومین نسخه از سری بازی های کمپانی Maddox Games می باشد که درمورد جنگ جهانی دوم می باشد. ولی تفاوتی که با تمامی بازی های مربوط به جنگ حهانی دوم در این بازی دیده می شود ، این بازی مربوط به جنگ های هوایی می باشد و شما با هلیکوپترهای جنگنده به بازی می پردازید. این بازی در سال ۱۹۴۰ در زمان جنگ های هوایی در آسمان های بریتانیا بین دو کشور بریتانیا و آلمان اتفاق می افتد که نیروهای ایتالیایی نیز در آن حضور دارند. در این بازی شما تجربه پرواز کردن در زمان جنگ جهانی دوم را با ویژگی های بسیار دیدنی و حیرت انگیز تجربه خواهید نمود. بیش از ۲۵ هوانورد متفاوت در این بازی وجود دارد که توسط کشورهای ایتالیا ، بریتانیا و آلمان استفاده می شدند.
 

System Requirements
* Operating system: Windows 7 / Vista SP2 / Windows XP SP3
* Processor: Pentium Dual-Core 2.0GHz or Athlon X2 3800+
* Memory: 2GB (4GB recommended)
* Hard disk space: 10 GB
* Video: ATI or NVidia card w/ 256 MB RAM*
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster

دانلود بازی در ادامه ی مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-9/chickeninvaders4_lrg1.jpg

 

سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم اینبار حمله تمام املتی!

 بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است.

 این بازی که نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.

در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید .

سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود. !

بازی پرتابل و بدون نیاز به نصب میباشد.

 

قابليتهاي كليدي بازي Chicken Invaders 4 :

- بازی بسيار جذاب و هیجانی با گرافیک بالا و سه بعدی

- سلاح ها و مهمات بیشتر و متنوع تر

- متوع بودن دشمنان در بازی

- امکان ذخیره بازی در هر مرحله

- جلوهاي زيبا و كم نظير صوتي و بصري

- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي

- بالا بردن خلاقيت و هوش افراد

- دست زدن به ابتكار و خلاقيت در طي بازي

- انیمیشن زیبا و با کیفیت

- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب

- و...

دانلود بازی در ادامه ی مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتری , بازی اکشن , بازی فکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1201
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-16/homefront.jpg

 

 

شركت Kaos مي‌خواهد روش‌هاي تيراندازي در Homefront دقيقا نقطه مقابل بازي‌هايي مثل Halo يا Modern Warfare باشد. آنها مي‌خواهند بازيكنان روش تيراندازي يك انسان معمولي كه آموزش‌هاي خاص نظامي نديده را احساس كنند.اين قسمتي از شرح حال و فضاي بازي Homefront بود.

بازي Homefront با بيدار شدن از خواب در يك اتاق كهنه به وسيله صداي آلارم جنگي آغاز مي‌شود.

الان سال 2027 است و ما در دنور كلرادو هستيم، جايي كه سربازان كره‌اي اكثر سواحل غربي آن را گرفته‌اند در Homefront شاهد جنگ در شهرها و مدرسه‌ها و حتي فروشگاه‌ها خواهيم بود و به محض اين كه بازي شروع مي‌شود حس نوستالژيك ما را فرا مي‌گيرد.

«من ازدواج نكردم به همين دليل آخرين خاطرات من (قهرمان بازي) در مورد حومه شهر متعلق به دوران كودكي من است.

حس شگفت‌انگيزي بود وقتي خياباني را ديدم كه پيشتر در آن دوچرخه‌سواري مي‌كردم. ديوارهاي اتاق خوابم آنقدر نازك بودند كه به محض بيدار شدن از خواب متوجه صداي افراد ديگر در خانه بشوم.

حالا اين ديوارها داشتند با صداي خشم‌آلود سرباز كره شمالي به لرزه درمي‌آمدند.

به محض باز شدن درب اتاق سربازان كره‌اي به داخل اتاق يورش مي‌برند و من را به دلايل نامشخصي دستگير مي‌كنند.

آن كره‌اي‌ها مرا داخل اتوبوسي كه منتظر ايستاده بود، انداختند. چند دقيقه بعد اتوبوس به آرامي به سمت پايين شهر حركت كرد.»

اين تعاريف يك روش قديمي براي شروع بازي تيراندازي اول شخص است كه مانند يك نمايشنامه بلند شروع مي‌شود و بسيار تاثيرگذار است.

دوربين‌ها در بازي به سرعت حركت مي‌كنند و هيچ فرصتي براي نشانه‌گيري آرام و مبتدي شما يا پناه گرفتن در سنگر باقي نمي‌گذارند.

همچنين تعداد دشمناني كه در ابتداي بازي بايد بكشيد براي شروع بسيار زياد است.

كنترل اصلي بازي همان كنترل كلاسيك بازي‌هاي اول شخص است.

شما مي‌توانيد بپريد، بنشينيد و بدويد. اين آخرين حركت زياد براي شما راحت نخواهد بود.

كاورهاي بسيار زياد در بازي باعث مي‌شود گيم‌پلي بازي سريع‌تر و مهيج‌تر شود كه البته پاسخ دير بازي به دستورات باعث مي‌شود از سرعت گيم‌پلي بازي كاسته شود.

در بازي Homefront از سلاح‌هاي بسياري استفاده مي‌كنيم و همچنين تير‌هاي اسلحه شما نامحدود مي‌باشد و همچنين از نوار عمر افراد نيز خبري نيست.

شما براي اين كه بتوانيد سلامت خود را باز گردانيد بايد كاور بگيريد و از تيررس دشمن خارج شويد.

يكي از نقاط قوت (و بلاي جان شما!) قدرتمند بودن هوش دشمنان شما است.

آنها به خوبي از اسلحه‌ها مي‌توانند استفاده كنند يا اگر مراقب آنها نباشيد، بايد شاهد حمله غافلگيركننده آنها باشيد.

درست است كه اين بار جنگ در كشور آمريكا رخ داده و كره‌اي‌ها به اين كشور حمله كرده‌اند، اما هدف سازندگان بازي نشان دادن آسمانخراش‌هاي اين كشور نبوده بلكه مي‌خواهد كشوري نابود شده را نشان بدهد.

اگر به محيط بازي دقت كنيد متوجه مي‌شويد بيشتر زمان بازي در مزارع و روستاها مي‌گذرد.

اين بازي پر از ايده‌هاي جديدي است كه توسط شركت Kaos مطرح شده است.

يكي از بزرگ‌ترين آنها اين است كه در اين بازي شاهد فضايي هستيم كه بسيار نزديك به دنياي واقعي انسان‌ها و احساسات آنها در حالات مختلف آنهاست.

 

ناشر: THQ 

ژانر: تيراندازي اول شخصي

 

بستر بازي: Microsoft Windows Xbox360, PlayStation3

 

  توليدكننده: Kaos Studios

 

 

این بازی توسط یک گروه روسی کرک شده است و تست شده است .

 

هم اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت در ادامه ی مطلب دریافت کنید .



:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد